укр

ПРИЙОМ ТОВАРУ:

Переконавшись у тому, що товар відповідає замовленому. Обов'язково перевірте зовнішній вигляд, комплектність, (по можливості працездатність) , а також наявність (чека, гарантійного талона або накладної ). Після підписання акта, накладної, або будь-якого іншого документа, який підтверджує цілісність товару на момент отримання - претензії до зовнішнього вигляду і комплектації не приймаються!

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Повернення товару здійснюється тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

За законом гарантія втрачає силу у таких випадках:

1) Пошкоджені якісь захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін

2) Серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні.

3) Вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.

4) Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в інструкції по експлуатації.

5) Виріб пошкоджений або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування.

6) Обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових та інших факторів ситуацій, що не залежать від продавця.

7) Виріб має виражені механічні або електричні пошкодження, отримані в результаті яких-небудь дій покупця або сторонніх осіб.

8) Виникло пошкодження, викликане попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

9) Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації.

10) Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів.

11) Дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.

 

Умови Повернення:

Увага: Перед поверненням обов'язковою умовою для клієнта є відправка фотографії зовнішнього вигляду товару на пошту ShopForoom@gmail.com

1) Збереження товарного виду (без слідів використання).

2) Цілісність упаковки (коробки, пінопласту, заводської плівки тощо).

3) Зберігання всіх можливих бирок на товар.

4) Наявності накладної та гарантійного талона (який видається після покупки товару).

5) Транспортні послуги за повернення або обмін товару оплачує покупець.

6) Грошові кошти, покупець отримує після повернення та огляду товару тим же способом, що і здійснюється оплата.

 

ТОВАР НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ:

Товар не підлягає поверненню в разі якщо:
1) Будь-які вироби після закінчення 14 днів з дня продажу;

2) Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку);

3) Вироби, які мають сліди користування;

4) Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника;

5) Вироби, які змінили свій колір через перебування в басейні (вплив хімічних речовин) або інших зовнішніх факторів;

6) Порушена заводська упаковка (Цілісність упаковки коробки, пінопласту, заводської плівки тощо);

7) У деяких випадках товар може бути повернутий після діагностики сервісного центру на цілісність і якість роботи товару, за мінусом десяти відсотків від вартості товару!

Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.